sobota, 15 września 2012

hi

I stało się to, czego tak chciałam uniknąć, a mianowicie zaniedbanie bloga. Trochę mi się nie chciało, później nie miałam czasu, a teraz moment dobry, bo rozłożyła mnie choroba i mam mnóstwo czasu.
Szukam przez cały czas inspiracji do wytworzenia czegoś własnego. Mówię o tym, a nic nie pokazuję. Chcę podszkolić się w krawiectwie, bo pomysłów mam wiele, ale niektóre są nieco skomplikowane, a jako, że nie jestem mistrzem szycia, to nie podchodzę do tego, bo tylko zmarnuję materiały. :)
A Wy tworzycie same jakieś ubrania?
Przeglądając różne strony internetowe, w poszukiwaniu inspiracji, natrafiłam na motyw monogramów występujących na ubraniach, Stella McCartney prezentuje nam to w swojej kolekcji pre-fall 2012. Coś pięknego, a co Wy o tym myślicie? Ubrałyście coś takiego?




 a to jeansy - mother.

1 komentarz:

  1. Spodnie na ostatnim zdjęciu ładne, reszta mi się nie podoba. Ale ogólnie ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń