piątek, 24 sierpnia 2012

inaczej

Zmieniłam zdanie, chciałabym zacząć tworzyć rzeczy, których zdecydowanie mniej jest na rynku. Pierwszym pomysłem, od którego chciałam rozpocząć przerabianie rzeczy na własne, to zwyczajne dodawanie ćwieków, naszywek, może gdzie nie gdzie chciałam zmienić szycie, teraz jednak myślę, że nie będę tego robić. Jak widzę tego typu rzeczy, to bardzo mi się podobają, ale wczoraj skakałam po blogach z DIY i prawie na każdym było ombre i ćwieki. Myślę, że dość jest tego do kupienia, czy nawet zainspirowania, aby zrobić samemu. Mam już w głowie pierwszy projekt, tylko trochę potrwa wykonanie jego. Na razie nic nie chcę mówić, bo jeszcze może plany się zmienią i będzie to całkowicie co innego. Poczekajcie na zdjęcia.

Ostatnio szukałam obrazków z instrukcjami DIY, jak fajnie ozdobić pokój. Zainspirowałam się i mam już swój własny plan, który do końca września będzie zrealizowany. Na pewno białe ściany, to nie ulega wątpliwości, a reszty dowiedziecie się jak już skończę i wrzucę tu zdjęcia. Jestem niecierpliwa, więc chciałabym wszystko już, cały nowy wygląd pokoju.
A Wy lubicie swoje pokoje czy coś byście zmieniły?

a tutaj zdjęcia, które mi się spodobały.




















2 komentarze:

  1. zajebista opcja. najlepiej - białe ściany i ciemne podłogi!


    OdpowiedzUsuń
  2. http://neonowls.blogspot.com/2012/08/white-dreams.html :D

    Też mam podobny pomysł na pokój :) Białe ściany i meble = najlepsze.

    OdpowiedzUsuń