czwartek, 16 sierpnia 2012

plecaczki

Przez ostatnie kilka dni bardzo wiele różnych obrazków/zdjęć przewinęło się przez mój monitor. Zauważyłam, że na zdjęciach często pojawiają się plecaczki, choć na pokazach gościły one w 2010 roku.
Osobiście jestem zakochana w plecaczkach, niestety mam tylko dwa, ale poza tymi dwoma, nie znalazłam jeszcze takiego, którego chciałabym mieć koniecznie w swojej szafie.
Ja preferuję te mniejsze i najlepiej, aby przylegały do pleców, wtedy są takie urocze! Nie uważam również, żeby były one ograniczeniem jeśli chodzi o dobór ubrania, choć najczęściej widzi się luźno ubranych ludzi. Jeśli chodzi o eleganckie zestawienia to występują na pewno rzadziej, ale są świetne, tak jak w przypadku sióstr Olsen (zdj. poniżej), które z całymi czarnymi outfitami zestawiły skórzany plecaczek swojego projektu.
A co Wy sądzicie na temat plecaczków?












 a to mój śliczny plecaczek, znaleziony w jednym z Poznańskich second handów.

4 komentarze:

  1. ojej ale śliczny plecaczek. Też mam podobny, są bardzo praktyczne polecam :D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne plecaczki są w River i Aldo! Od dawna się na nie czaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czaję na te w River, śliczne w azteckie wzorki.

      Usuń
    2. Tak, właśnie te w azteckie wzory. I jeszcze na Asosie widziałam kilka ładnych.

      Usuń