środa, 15 sierpnia 2012

insp.

Setny blog, ale tym razem mam w planach go prowadzić.
Ostatnio, a może wcale nie tak ostatnio, oglądając zdjęcia i obrazki z internetu zainspirowałam się do tego, aby zacząć tworzyć coś własnego. Myślę sobie, że chyba nie ciężko jest trafić w gusta wielu ludzi. Wiele osób po prostu kupuje to, co teraz jest modne, a że teraz do łask wróciły ćwieki i ostrzejszy klimat, to tym bardziej wiem co zrobić. Pomysłów mam wiele, wszystko wyjdzie z czasem. Zanim jednak zacznę sprzedawać, to chciałabym zrobić kilka "wersji trial" różnych ubrań i wrzucić tutaj, dowiedzieć się co inne osoby o tym myślą.
Zainspirowałam się tak wieloma zdjęciami, osobami i kreacjami, że ciężko nawet mi określić w jakim stylu to będzie. Na pewno w moim, a zdaje mi się, że jest nieokreślony.
Na początku nie chcę też wydawać mnóstwa pieniędzy na te wszystkie działania, więc postanowiłam, że zrobię tour po second handach. Moje dotychczasowe doświadczenie z tego typu sklepami jest niewielkie, ale wiem, że można tam znaleźć perełki. Zeszłej zimy znalazłam granatową marynarkę w gwiazdy od Escady! Jest piękna.

Dodam jeszcze kilka zdjęć, którymi zainspirowałam się tworząc w głowie pomysły na ubrania. Zdjęcia pochodzą głównie z różnych stron na facebooku.





































3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirt z napisem "when i die the cat gets everything" - zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń