czwartek, 20 września 2012

frędzle frędzle frędzle

Frędzle opanowały cały świat, są na wybiegach i w wielu szafach. Ja też w mojej chciałam mieć coś frędzlowatego, więc wpadłam na pomysł, aby zrobić koszulkę. Nic prostszego, bo wystarczy tylko ją pociąć. Ja jednak chciałam zostawić pas niepociętego materiału, aby łatwiej się ją zakładało i żeby frędzle się za bardzo nie plątały. Tak też zrobiłam. Efekt mi się bardzo podoba, ale nie wiem jak Wam.
Zastanawiam się jeszcze do czego zakładać taką "koszulkę", bo chyba nie do wszystkiego pasuje. Do zdjęć założyłam białą koszulę, z którą frędzle się fajnie komponują, ale z czym jeszcze można je łączyć?
Jakie Wy macie pomysły? Jeśli nie wpadniemy na żaden, to będzie ozdabiać mój pokój razem z wiankami, jak na razie świetnie się sprawuje w tej roli. ;)

Co sądzicie o moim dzisiejszym wytworze? I czy Wy już macie coś frędzlowatego w swoich szafach? 


 drewnianej deski z kuchni użyłam jako podkładki, żeby nie pociąć podłogi ;)








Poniżej zdjęcia frędzli w różnych modowych odsłonach :





  


4 komentarze:

  1. Ja mam torby i naszyjniki z frędzlami, a Zosi robiłam koszulkę :) Swoją drogą, to chyba lepiej wyglądałby pod spodem jakiś top na ramiączkach! (ale to tylko moje zdanie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wyszło!
    Myślę, że całkiem dobrze wyglądałby pasek materiału na wysokości biustu - można by nosić jako gotową koszulkę, bez podkładów.

    Kopertówka z frędzlami! Jak to firma?

    Ps. Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez podkładów to trochę odważnie, ale zastanawiałam się nad ćwiekowanym stanikiem. :)

      kopertówka z River Island.

      buziaczki!:*

      Usuń
    2. Dzięki za info.

      Stanik z ćwiekami? hymmm...

      Usuń