poniedziałek, 17 września 2012

co mówią torebki

Ostatnio zaczęłam szukać w internetowych sklepach czarnej torebki. Zamiast tego natrafiłam na buty, w których zakochałam się i koniecznie muszę je mieć. Są z czarnej naturalnej skóry z malutkimi ćwiekami, układającymi się w delikatny wzorek.
Szukając torebki nie mam większych wymagań, przeważnie chcę, aby była pakowna, bo musi pomieścić wszystkie książki do szkoły. Jeśli chodzi o wygląd, to nigdy nie wiem, dopóki nie natrafię na taką, którą koniecznie zachcę.
Czytając wczoraj gazetę natrafiłam na mini artykuł, w którym było opisane co mówi o właścicielce jej torebka. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, a Wy?
Ponoć nosicielki dużych torebek są spontaniczne, kreatywne i nieco chaotyczne. Perfekcjonistki preferują skórzane torebki o średniej wielkości, z możliwie dużą ilością wewnętrznych przegródek.
Torby workowate mówią o właścicielce, że jest wolnym ptakiem, a do życia podchodzi beztrosko.
Co Wy na to? Potraficie się sprecyzować, czy macie różne rodzaje toreb i ciężko się Wam zdecydować? No i jakie stawiacie wymagania swoim przyszłym torebkom?

Poniżej zdjęcia przeróżnych torebek, od projektantów i ze "zwykłych" sklepów.







a poniżej torebka od Dolce&Gabbana (model Miss Sicily), która baaaardzo mi się podoba.







1 komentarz: