wtorek, 18 września 2012

moje DIY

Od dawna planowałam zacząć coś robić, choćby najprostsze rzeczy. Nadal nie posiadam wystarczających zdolności krawieckich, aby tworzyć coś w tym kierunku, dlatego też dziś postanowiłam, że zrobię dwa bardzo proste dodatki.
Wianuszek ze sztucznych kwiatów i opaskę z perełkami i kwiatkami. Pracy przy nich niewiele, a wyglądają naprawdę uroczo! Najchętniej nosiłabym je cały czas. No właśnie, dokąd je nosić i do jakich stylizacji? Wianek jest duży i kolorowy, więc na pewno mocno rzucałby się w oczy, dlatego myślę, że jest on dobry na imprezę lub do stonowanego stroju, aby nie było przesadnie. Za to opaska jest delikatniejsza (choć też całkiem spora) i myślę, że można ją nosić nawet na co dzień. :)
Jak tylko wyzdrowieję, to spróbuję wymyślić ciekawe stylizacje do obu dodatków, które dziś powstały i się nimi tutaj (może) pochwalę.
Co Wy myślicie na temat moich dzisiejszych wytworów? Podobają Wam się takie dodatki, czy myślicie, że są przesadne?

P.S. taki wianek dużo łatwiej się robi niż ten z żywych kwiatów! ;)










8 komentarzy:

  1. Kopiujesz thestylerookie, nie tylko starasz sie na marne naśladować elokwentne wpisy Tavi, ale widać też, że i DIY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Katarzyno, oczywiście "naśladowanie" czy raczej jakbym ja to nazwała "inspirowanie się" jest grzechem. Lepiej nic nie robić, niczym się nie interesować - nie udoskonalać się. Najlepiej nie szukać stylu, pracować nad talentem pisarskim, który w wpisach M jest widoczny. Bo po co? Lepiej marnować swój czas siedząc np. pod blokiem i pijąc piwo za piwem. O wiele lepiej, bo po co tracić czas na "marne" na "naśladowanie" kogokolwiek.

    Anna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję się, że się zainspirowałam, ale wcale nie Tavi, tylko Laną i jej pięknymi wiankami.
    Do tego wcale nie staram się kogokolwiek naśladować, nie widzę w tym żadnego celu, raczej piszę wszystko po swojemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Fejm" rośnie - są hejterzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł, czekam na więcej pomysłów diy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z Laną!!!! Bardzo ładne wianeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bedziesz cos takiego nosila do szkoly?

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo patrzyłam na te zdjęcia. Niesamowicie podoba mi się ta opaska z perełkami i kwiatuszkami, moim zdaniem jest oryginalniejsza niż, tamten wielgachny wianek, jest taka bardziej delikatna i dziewczęca i bardzo pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń