wtorek, 1 stycznia 2013

DIY part 1

Rzadko dodaję wpisy, więc jeśli już to robię, to chcę, aby były ciekawsze niż tylko kilka zdań + zdjęcia znalezione w internecie. Miałam teraz sporo wolnego czasu, aby móc coś porobić i dzisiaj chcę pokazać Wam co z tego wyszło.
Jak zwykle muszę napisać, że mam dużo pomysłów, ale gorzej z wykonaniem( brak dostatecznych umiejętności ), a więc tego sobie życzę w Nowym Roku, żebym miała coraz to mniejszy problem z realizowaniem pomysłów. Chciałabym też częściej się tutaj pojawiać, ale co z tego wyjdzie sama nie wiem...

A Wy, jakie macie postanowienia na Nowy Rok? Czego życzyli Wam znajomi?
Ja życzę Wam ogromu pomysłów, ich realizacji i wytrwałości w dążeniu do celów, bo to ważne, aby coś osiągnąć, oczywiście życzę też zdrowia, duuużo szczęścia i wspaniałych przyjaciół!

Wracając do DIY, wciąż szukam ciekawych pomysłów w internecie, czegoś co mnie zainspiruje do stworzenia/przerobienia własnej rzeczy. Znacie jakieś fajne strony z pomysłami DIY?

Poniżej pokażę Wam kilka moich zrealizowanych pomysłów, tak naprawdę to nic wielkiego. Przeważają błyszczące rzeczy. Biżuteria, buty, czapka, koszula i t-shirt. Część została ulepszona, a część stworzona od zera.
Jak Wam się podobają? Chciałabym poznać Wasze opinie. :)




 bordowa koszula, do której doszyłam tylko kilka kryształków.
 

 czapka, do której przyszyłam wycięty wcześniej napis i wkręciłam kilka ćwieków.



czarne buty, które tylko mocno posypałam brokatem, żeby pasowały do złotych spodni.


 kolia, którą zrobiłam od zera, kryształki są ze starych bransoletek, a wszystko trzyma się na kawałku ekoskóry.


 kolczyki, które również całe zrobiłam sama, trzymają się w podobny sposób do kolii, a kryształki pochodzą z miejscowej pasmanterii.



 a tu T-shirt, który zrobiłam jako prezent świąteczny. Zdjęcie kotka w koronie z napisem "Cat save the queen" z czego the niestety nie widać. Na żywo koszulka wygląda dużo lepiej, widać więcej szczegółów.
Obrazki wydrukowałam na specjalnym papierze i naprasowałam na białą koszulkę, to świetna opcja do tworzenia własnych projektów!



pzdr,
M.

2 komentarze:

  1. śliczna jest ta koszula!!<3 piękna,ah!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. www.neonowls.blogspot.com5 stycznia 2013 16:00

    Mi najbardziej podoba się czapeczka! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń