sobota, 19 stycznia 2013

Baggy trousers + pierwsza stylizacja

Już od dawna podobają mi się spodnie o tym kroju, może nie są kobiece, nie podkreślają za wiele, ale za to są luźne i wygodne.
W sezonie fall/winter 2012 pojawiły się na kilku pokazach, najczęściej wykonane ze skóry. Najlepiej zestawiać je z czymś lekkim, wtedy nic nie odwraca od nich uwagi, ja jednak postanowiłam skompletować je z dużym czarnym swetrem, na którym widnieje jeszcze większe logo :)
Do tego włożyłam płaszcz w wojskowym stylu, czapkę, którą sama zrobiłam, złoty naszyjnik i kolczyki (DIY).
W sumie to moja pierwsza stylizacja tutaj, więc mam nadzieję, że nie będziecie mnie surowo oceniać. Zdjęcia nie są najlepsze, ale ciągle szkole mojego chłopaka i mam nadzieje, że kiedyś wszystkie będą ostre. :)
Co Wy sądzicie o takich spodniach? Z czym byście je zestawiły?

poniżej kilka zdjęć z wybiegów + zdjęcia mojej stylizacji.

miłego oglądania! :)














3 komentarze: