środa, 7 listopada 2012

Jil Sander - Paper Bag

A właściwie Vasari Bag, tak nazywa się model torby proponowanej przez Jil Sander. Niemiecka marka oferuje nam torby w dwóch kolorach : brązowym i czarnym. Trend ten pochodzi z kolekcji Jil Sander fall/winter 2012-13, zauważyć je można również na pokazie kolekcji Celine.
Pewnie większość z Was już widziała te torby i nie wiem jakie Wy macie zdanie, ale mi się one bardzo podobają.
Jeśli ktoś zdecydowałby się na inny kolor, to nietrudno o to, bo poza projektami marki Jil Sander możemy znaleźć torby tego samego kroju, a jednak z wieloma możliwościami fakturowymi i kolorystycznymi.
Mogą być matowe, błyszczące, transparentne, ze skóry czy z plastiku.
Lunch bagi powoli stają się modne również na ulicy, coraz więcej osób je nosi, a wiosną pewnie ukażą się w wielu sieciówkach.
Dlatego też postanowiłam sama się w taką zaopatrzyć, ale w związku z tym, że raczej nie mam tylu środków, aby kupić sobie oryginalną torbę od Jil Sander postanowiłam sama ją sobie zrobić. Z efektu końcowego jestem zadowolona i mam też nadzieję, że długo mi ona posłuży.

A co Wy sądzicie o tych torbach? Podobają Wam się? Z czym byście je nosiły?

Jil Sander:






Celine :



A to moja własna Vasari bag






7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te torebki, ale bym sobie nie kupiła, bo lubię mieć wolne ręce. Te torebki i kopertówki mają chyba tylko jeden plus - wygląd. Tak estetycznie są na wysokim poziomie, ale komfort raczej na minusie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te 'torby'
    Twoja świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to pocieszne są te torebki ;D ciekawe, jednak ja bym nie nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej złodziej nie ukradnie, bo w życiu nie wpadnie na to, że jest tam coś innego niż zakupy z pobliskiego sklepu ;)
    PS: Mi najbardziej podoba się wersja beżowa.Idealnie oddaje charakter, jaki projektant chciał uzyskać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co mi wiadomo, w McDonaldzie dają takie do McZestawu na wynos!

    OdpowiedzUsuń